مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-11فرهنگي

«فراری» در راه تلویزیون


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر داسارگر کارگردان سریال «فراری» درباره این مجموعه تلویزیونی گفت: تصویربرداری این سریال در بیش از 70 مکان انجام و به طور تقریبی هر دو روز یک مکان جدید برای ضبط سکانس ها استفاده شده است.

- سریال فراری با هدف معرفی شهدای مدافع حرم با محورِ شخصیتی به نام هادی از دوران نوجوانی تا بزرگسالی او را به تصویر می کشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر داسارگر کارگردان سریال فراری درباره این مجموعه تلویزیونی گفت: تصویربرداری این سریال در بیش از 70 مکان انجام و به طور تقریبی هر دو روز یک مکان جدید برای ضبط سکانس ها استفاده شده است.

کارگردان این مجموعه افزود: سریال فراری درباره آدم های مسئولیت پذیر است و موضوع آن روایتی از دهه 70 است.

قصه فراری از سال 76 شروع می شود و به منظور تصویر سازی مرتبط با این دهه که دوره زمانی این سریال است، تیم طراحی دکور، زحمت بسیاری برای ساخت فضا کشیدند و برای این که فضا را به آن حال و هوا نزدیک کنیم یک پس تولید سنگینی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: قهرمان این سریال یک نوجوان است که برای ایفای نقش او، بازیگری را انتخاب کردیم که نخستین تجربه اش هم هست، نام او در سریال هادی است و البته در ادامه مقاطع دیگری را غیر از دهه 70 در سریال می بینیم و جوانی شخصیت اول سریال را هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فراری» در راه تلویزیون

«فراری» در راه تلویزیون