مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-28سياسي

تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می شود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: در زمینه تسهیلات مختلف برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات از جمله خودروو مسکن و دیگر تسهیلات مورد نیاز این قشر می آید و پرداخت می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: در زمینه تسهیلات مختلف برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات از جمله خودروو مسکن و دیگر تسهیلات مورد نیاز این قشر می آید و پرداخت می شود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان دنا، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال مهدی روشنفکر_ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی احمدزاده_ استاندار، امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی هنری یاسوج که 15 سال است بلاتکلیفی مانده، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه یاسوج از برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به این استان است.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز پنجشنبه ششم مهر ماه 1402در بازدید از تالار فرهنگی و هنری یاسوج که 15 سال نیمه تمام مانده است در جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می شود

تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می شود