مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-22اقتصادي

تشکیل 3 کنسرسیوم صادراتی در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت:با حمایت های انجام شده شاهد تشکیل سه کنسرسیوم صادراتی فرش دستبافت، پلاستیک و لبنیات و 2 شرکت مدیریت صادرات در استان اردبیل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل، اظهار کرد: بیش از 90 درصد صنایع کشور متعلق به صنایع کوچک و متوسط بوده و این آمار در استان اردبیل بیش از 98 درصد برآورد شده است.

وی افزود: صنایع کوچک به عنوان موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی نقش مهم و اساسی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی دارد و حمایت از این نوع صنایع منجر به افزایش صادرات در استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه صنایع کوچک ظرفیت بسیار خوبی را در توسعه صادرات غیرنفتی کشور ایجاد می کند ، افزود: صاحبان صنایع کوچک و متوسط شناخت کافی از بازاریابی و صادرات ندارند بنابراین شهرک های صنعتی اردبیل در قالب شرکت های مدیریت صادرات و کنسرسیوم ها به صادرات این واحدهای تولیدی کمک می کند.

علایی ادامه داد: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی ، تشکیل شرکت های مدیریت صادرات، کنسرسیوم های صادراتی و خوشه های صنعتی از جمله برنامه های راهبردی این شرکت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 3 کنسرسیوم صادراتی در استان اردبیل

تشکیل 3 کنسرسیوم صادراتی در استان اردبیل