مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-15اقتصادي

نیروهای بومی در شرکت های نفتی گناوه به کارگیری می شوند


یکی از خواسته های ما از پیمانکاران شرکت نفت و از شروط اولیه قرارداد نفت با این پیمانکاران در منطقه این است که از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

- ایسنا/بوشهر فرماندار گناوه گفت: یکی از خواسته های ما از پیمانکاران شرکت نفت و از شروط اولیه قرارداد نفت با این پیمانکاران در منطقه این است که از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

محمدتقی صفری ظهر شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت گاز گچساران اظهار داشت: مردم شهرستان گناوه، مردمی انقلابی، مؤمن، وفادار به ولایت و در خط انقلاب و رهبری هستند و در عرصه های مختلف همراه نظام اسلامی بوده و هستند.

فرماندار گناوه افزود: مردم این شهرستان همواره در پاسداری و نگهداری و حفاظت از تأسیسات نفتی با مجموعه نفت همکاری داشته اند و هیچ گاه خوشبختانه از این جهت مشکلی نبوده و نخواهد بود.

وی گفت: وجود امنیت پایدار در منطقه از نقاط قوت این منطقه است که مردم و مسئولان همواره در این جهت در کنار هم و همکاری لازم را داشته اند.

فرماندار گناوه با اشاره به برخی انتظارات از مجموعه نفت در این شهرستان بیان کرد: شرکت نفت در هنگام اجرای طرح ها ضمن ایمن سازی، فضای مبلمان شهر هم باید مورد توجه قرار دهد تا در اجرای این طرح ها نشاط و شادی اجتماعی مردم نیز فراهم شود و بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای بومی در شرکت های نفتی گناوه به کارگیری می شوند

نیروهای بومی در شرکت های نفتی گناوه به کارگیری می شوند