مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-16سياسي

فرصتی برای آموزش تولید محتوای حرفه ای فناورانه


دوره «محتواساز»، با هدف آموزش تولید محتوا در حوزه علم و فناوری، به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

- دوره محتواساز ، با هدف آموزش تولید محتوا در حوزه علم و فناوری، به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دوره با هدف آموزش و توانمندسازی فناوران، دانشجویان در تولید محتوای فناورانه و آموزش خبرنگاری علمی به صورت آنلاین، همراه با 60 ساعت آموزش نظری و عملی برگزار می شود.

دانشجویان برای شرکت در آن تا پایان مهرماه 1402 فرصت دارند تا در آن ثبت نام کنند.

سرفصل های دوره آموزشی محتواساز شامل چیستی تولید محتوا و کیستی تولیدکننده محتوا، آشنایی با محتوای علمی و انواع آن، آشنایی با ابزار و بسترهای تولید محتوای علمی، نحوه تعیین هدف محتوایی، تدوین سند استراتژی محتوای علمی، تدوین سند پرسونای مخاطب محتوای علمی، آشنایی با علم و فناوری در دنیای روایت گری، برنامه ریزی و تقویم محتوایی، تشکیل تیم محتوا، تحلیل استراتژیک محتوای علمی، ویراستاری محتوای علمی و شاخص های عملکرد محتوا یا KPI است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای آموزش تولید محتوای حرفه ای فناورانه

فرصتی برای آموزش تولید محتوای حرفه ای فناورانه