مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-22سياسي

امن ترین سنگر در جنگ نرم مساجد هستند


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مساجد را امن ترین مکان در جنگ نرم معرفی کرد و گفت: دشمن در جنگ نرم درصدد از بین بردن باورها و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان می باشد و مسجد تنها جایی است که می تواند نوجوان و جوان ما را در برابر توطئه های دشمن مصون نگه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مجتبی دهقان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اشاره به نقش مساجد در پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: همان طور که در جنگ سخت، سنگر امن ترین مکان است امروز و در جنگ نرم نیز مساجد امن ترین مکان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در قالب جنگ نرم درصدد از بین بردن اصول و ارزش ها و ترویج فساد و بی بند و باری است، افزود: دشمن با برنامه ریزی برای از بین بردن اعتقادات و باورها، به دنبال آن است که خدا را از نسل جوان ما بگیرید و مساجد تنها جایی است که می تواند نوجوان و جوان ما را در برابر توطئه های دشمن مصون نگه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان بر حفاظت از سنگر مسجد تاکید کرد و گفت: متاسفانه در برهه ای از زمان نسبت به نقش مساجد آنچنان که باید توجهی صورت نگرفت و امروزه مساجد جذب شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امن ترین سنگر در جنگ نرم مساجد هستند

امن ترین سنگر در جنگ نرم مساجد هستند