مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-07اقتصادي

حدنگاری 21 درصد اراضی کشاورزی رامیان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان گفت: مساحت اراضی زراعی و کشاورزی شهرستان رامیان حدود 35 هزار هکتار است که تاکنون 21 درصد آن حدنگاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامیان، محمدتقی رضاییان بعد از ظهر امروز در مراسم  تحویل اسناد مالکیت کاداستری اراضی کشاورزی، باغی و زراعی حوزه شهرستان رامیان  اظهارکرد: در راستای اجرای قانون جامع حدنگار و انعقاد تفاهم نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهادکشاورزی، 20 فقره اسناد مالکیت کاداستری اراضی کشاورزی و کشاورزی و باغی به مساحت حدود 80 هکتار تحویل مالکین  شد.

وی تصریح کرد: این اسناد برای نخستین بار در استان گلستان از طریق سامانه سحاک ( سامانه مدیریت و نظارت برحدنگاری اراضی کشاورزی) صادر شده و تا پایان امسال هر هفته اسناد دیگری از این طریق صادر می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک  گلستان خاطرنشان کرد: مساحت اراضی کشاورزی شهرستان رامیان حدود 35 هزار هکتار است که تاکنون برای 21 درصد از این میزان حدنگاری شده است.

وی ادامه داد: برای صرفه جویی در هزینه  و کمک به  اقشار محروم جامعه عملیات اجرایی نقشه برداری (حدنگار) در محدوده شهر تاتارعلیا و روستاهای تاتارسفلی ، اخلی بالا ، اخلی پایین ، فجر و حاجی سید از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان  از محل منابع درآمدی سازمان ثبت به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری 21 درصد اراضی کشاورزی رامیان

حدنگاری 21 درصد اراضی کشاورزی رامیان