مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-03سياسي

علمای اهل سنت و شیعه جوانان را با محتوای غنی اسلام آشنا کنند


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: علمای اهل سنت و شیعه، باید با استناد به این سرمایه های بی نظیر جوانان را با محتوای غنی اسلام آشنا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرستان جوانرود امروز میزبان جشن پیامبر اسلام(ص) بود، شیعه و سنی در کنار هم با وحدت خود مشتی بر دهان دشمن زدند.

  آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک فرارسیدن فرخنده زادروز پیامبر اعظم(ص)، خداوند واحد، پیمابر اکرم(ص)، قرآن کریم و قبله مشترک را محور وفاق و همدلی امت اسلامی دانست و  از پیامبر مکرم اسلام(ص) به عنوان بهانه خلقت یاد کرد.

وی با اشاره به اهمیت تقوا در سنخیت داشتن با خداوند، گفت: سنخیت با خدا باید داشته باشیم، زیرا همین سنخیت است که سبب شد پیامبر مکرم(ص) به رسالت مبعوث شوند، لذا باید افتخار کنیم که امت این پیامبر بزرگ هستیم، زیرا قرآن و کلام الله متعلق به اوست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در شهادت به رسالت رسول خدا همه موجودات شهادت می دهند، لذا برخی متوجه می شوند و برخی متوجه نمی شوند؛ زیرا پیامبر اکرم(ص) بر همه پیامبران و جهانیان مهیمن است و این به واسطه مقامات بلند مقدار حضرت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل سنت و شیعه جوانان را با محتوای غنی اسلام آشنا کنند

علمای اهل سنت و شیعه جوانان را با محتوای غنی اسلام آشنا کنند