مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-23سياسي

تعامل هم افزایی بسیج حقوق دانان کرمانشاه با دادستانی


دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: از ظرفیت سازمان بسیج حقوق دانان در جهت خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آن ها، استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس و جمعی از مدیران سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه امروز با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه دیدار کردند.

  رسول بهرامی پور رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در سخنانی با تبریک انتصاب کریمی به عنوان دادستان استان، اظهار کرد: مقام دادستانی یک مقام سیاسی، امنیتی و اداری است که از یک سو نماد اقتدار دستگاه قضایی است و از سوی دیگر حامی حقوق مردم برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه است.

وی در ادامه با اعلام آمادگی سازمان بسیج حقوق دانان برای همکاری با دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه، گفت: هر جا دادسرای عمومی نیاز به حضور و نقش آفرینی حقوق دانان بسیجی داشته باشد، کما فی سابق با این مجموعه همکاری خواهیم کرد.

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه نیز با تشکر از سازمان بسیج حقوق دانان، اظهار کرد: آماده پذیرش پیشنهادات و ارائه راهکار های حقوق دانان بسیجی در جهت صیانت از حقوق عامه هستیم.

  کریمی تصریح کرد: در جهت خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم از ظرفیت حقوقدان بسیجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با همکاری هم بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل هم افزایی بسیج حقوق دانان کرمانشاه با دادستانی

تعامل هم افزایی بسیج حقوق دانان کرمانشاه با دادستانی