مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-11سياسي

«پلیس» حسگر آسیب های اجتماعی/ اقتدار پلیس با علم محوری


فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه «پلیس» حسگر آسیب های اجتماعی بوده است، افزود: برای مواجهه با هرگونه رویداد اجتماعی می توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان برای علت یابی و تدوین راهکار استفاده کنیم.

- ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه پلیس حسگر آسیب های اجتماعی بوده است، افزود: برای مواجهه با هرگونه رویداد اجتماعی می توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان برای علت یابی و تدوین راهکار استفاده کنیم.

سردار محمدسعید فاضل دادگر امروز چهارشنبه 19 مهرماه 1402 در نشست تخصصی و هم اندیشی فرصت ها و زمینه های همکاری دانشگاه ها، مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان با پلیس که در سالن شهید امرالله نادران جهاد دانشگاهی گلستان و به میزبانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار شد، اظهار کرد: پلیس برای تأمین امنیت شبانه روز ندارد و در همین راستا بر اساس فرامین مقام معظم رهبری به سمت دانایی محوری و معرفت شناسی وظایف حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه رکن بلند مدت امنیت کشور علم است که اقتدار می آورد، ادامه داد: پلیس طی دو سال اخیر از وضعیت سنتی به سمت علم مداری در حال حرکت بوده و همین موضوع سبب شده تا نیروی انتظامی به قطب علمی انتظامی امنیتی تبدیل شود که هم اکنون صاحب فکر و ایده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پلیس» حسگر آسیب های اجتماعی/ اقتدار پلیس با علم محوری

«پلیس» حسگر آسیب های اجتماعی/ اقتدار پلیس با علم محوری