مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-11اقتصادي

وزش نسیم اشتغال در آباده با افتتاح 7 پروژه همزمان با سفر رییس جمهور


فرماندار ویژه شهرستان آباده از افتتاح 7 پروژه و طرح با اعتبار یک هزار میلیارد تومان همزمان با دومین سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار ویژه شهرستان آباده از افتتاح 7 پروژه و طرح با اعتبار یک هزار میلیارد تومان همزمان با دومین سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

میثم خداداد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در دومین سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، شهرستان آباده میزبان وزیر نیرو است، گفت: 7 پروژه و طرح با حضور وزیر نیرو در آباده افتتاح می شود که نخستین آن تصفیه خانه شبکه فاضلاب با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان است.

فرماندار ویژه شهرستان آباده افزود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان در سال 1393 با اعتبار بانک توسعه اسلامی کلنگ زنی شد که امروز در دولت سیزدهم شاهد بهره برداری از این طرح هستیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر آباده به صورت همزمان 2 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در حال احداث است، اظهار کرد: 60 واحد مسکونی از نهضت ملی مسکن آباده با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد و کلید آن به متقاضیان تحویل خواهد شد.

خداداد، افتتاح جایگاه عرضه سوخت در شهر ایزادخواست را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان این جایگاه عرضه سوخت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش نسیم اشتغال در آباده با افتتاح 7 پروژه همزمان با سفر رییس جمهور

وزش نسیم اشتغال در آباده با افتتاح 7 پروژه همزمان با سفر رییس جمهور