مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-24سياسي

کشف بیش از 10 میلیون لیتر سوخت قاچاق در بوشهر طی 6 ماهه گذشته


در نیمه نخست امسال 10 میلیون و 368 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 برابر افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 158 شهید راه نظم و امنیت استان بوشهر، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اظهار کرد: با تلاش های انجام شده وضعیت امنیتی و انتظامی استان بوشهر براساس شاخص های وزارت کشور رتبه برتر است.

وی سامانه فوریت های پلیسی 110 در استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این سامانه که پل ارتباطی نیروی انتظامی و مردم محسوب می شود، در نیمه نخست امسال 95 هزار تماس مردمی ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 15 درصدی دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به فعالیت سامانه 197 پلیس پرداخت و بیان کرد: در شش ماه نخست امسال با تماس های مردمی انتقادات یک درصد و شکایات از نیروی انتظامی 58 درصد کاهش و قدردانی مردم از پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافت.

سردار سوسنی با اشاره به شاخص های امنیتی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال رتبه استان در سرقت 27 ، قتل 20 و شرارت استان آخر کشور ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 10 میلیون لیتر سوخت قاچاق در بوشهر طی 6 ماهه گذشته

کشف بیش از 10 میلیون لیتر سوخت قاچاق در بوشهر طی 6 ماهه گذشته