مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-07اقتصادي

طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در آذربایجان شرقی اجرا می شود


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: طی تفاهم نامه ای با اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در استان در حال اجرا است.

- طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده در آذربایجان شرقی اجرا می شود ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: طی تفاهم نامه ای با اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده در استان در حال اجرا است.

علی اصغر فاتحی فر، 15 مهر در جمع خبرنگاران، با بیان این که اجرای این طرح با رویکرد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار، ارزش بسیاری بالایی دارد، اظهار کرد: بیکاری یکی از معضلات اصلی جامعه بوده و ایجاد اشتغال به ویژه برای بانوان سرپرست خانوار که در کنار امورات مادری، معیشت خانواده را نیز تامین می کنند، اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانوان، گفت: معتقد هستیم که هرچقدر در حوزه بانوان سرمایه گذاری کنیم، نتایج مطلوبی خواهیم داشت و آمادگی داریم در این حوزه با همکاری دستگاه های متولی کارهای شاخصی انجام دهیم.

فاتحی فر، در ادامه با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه کسب و کار، افزود: جهاددانشگاهی، طی سالیان گذشته در حوزه کسب و کار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در آذربایجان شرقی اجرا می شود

طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در آذربایجان شرقی اجرا می شود