مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-11دانش

هبه میلیاردی پزشک حاذق ایرانی به نظام سلامت گیلان


در راستای توسعه مشارکت، تقویت اعتماد و امید، چشم پزشک حاذق ایرانی ملک 400 میلیارد تومانی خود را به نظام سلامت گیلان هبه کرد.

- خبرگزاری فارس- حمیدرضا دنیادیده؛ توسعه مشارکت یکی از اضلاع محوری تعریف شده دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار اضلاع برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت است که با تکیه محمدتقی آشوبی بر کرسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبیین و راهبردهای دستیابی به آن، به کرات تشریح و مورد تأکید قرار گرفته است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای تحقق شعار محوری توسعه مشارکت، ضمن دعوت همگانی از نخبگان علمی و مدیریتی در دانشگاه، بر بهره مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران به ویژه خیران سلامت تأکید کرده و پیوسته از وجود ذی نعمت و ذی قیمت تخصص، تجربه، تمکن مالی و همچنین راهنمایی های بزرگان بهره برده است.

  شتاب گیری مشارکت خیران سلامت با تقویت اعتماد و امید با احیا، تقویت و تزریق اعتماد، اطمینان و امید در نظام سلامت استان گیلان، سیر مشارکت خیران و نیکوکاران داخلی و خارجی در نظام سلامت استان شتاب بیشتری گرفته و در جای جای استان زرخیز و البته کمتر توسعه یافته گیلان، عملیات اجرای طرح های خیر ساز روی ریل احداث و اتمام قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هبه میلیاردی پزشک حاذق ایرانی به نظام سلامت گیلان

هبه میلیاردی پزشک حاذق ایرانی به نظام سلامت گیلان