مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-16بين الملل

انتقاد پوتین از «نظم مبتنی بر قواعد به سبک غرب»


ولادیمیر پوتین امروز (دوشنبه) گفت، نظم مبتنی بر قواعدی که توسط غربی ها ترویج داده می شود، صرفا پوششی برای استعمارگری می باشد و این قوانین هرگز مورد توافق افراد قرار نگرفته و فقط از مسئله ای به مسئله دیگر هدایت شده است.

- ولادیمیر پوتین امروز (دوشنبه) گفت، نظم مبتنی بر قواعدی که توسط غربی ها ترویج داده می شود، صرفا پوششی برای استعمارگری می باشد و این قوانین هرگز مورد توافق افراد قرار نگرفته و فقط از مسئله ای به مسئله دیگر هدایت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه طی مصاحبه ای اختصاصی با تلویزیون دولتی چین تحت عنوان سی سی تی وی بیان کرد: آیا شما تا به حال این قوانین را دیده اید؟ خیر، زیرا هیچکسی آن ها را ننوشته است و هیچ موافقتی درخصوص آن ها صورت نگرفته است.

چگونه می توانیم درباره نظم مبتنی بر قواعدی گفت وگو کنیم که کسی تا به حال آن را ندیده است.

رییس جمهور روسیه افزود: در حالی که چنین وضعیتی را اگر بخواهیم از منظر عقل سلیم بررسی کنیم، بی منطق به نظر می رسد اما برای طرفداران این سبک از نظم مبتنی بر قواعد، بسیار مفید است.

اگر کسی تا به حال چنین قوانینی را ندیده، بدین معناست آن دسته از افرادی که درباره این قوانین صحبت می کنند، آن را فقط از مسئله ای به مسئله دیگر هدایت می کنند، طوریکه همه چیز به نفع خود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پوتین از «نظم مبتنی بر قواعد به سبک غرب»

انتقاد پوتین از «نظم مبتنی بر قواعد به سبک غرب»