مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-05اقتصادي

علمای اهل سنت از بیمه تکافل بهره مند می شوند


براساس عقود اسلامی و شرعی و در راستای رفع دغدغه های علمای اهل سنت، بیمه تکافل مانند برخی از کشورهای اسلامی به علمای اهل سنت استان گلستان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سید احسان خاندوزی عصر امروز در دیدار و نشست صمیمی با علمای اهل سنت گنبدکاووس در مرکز اسلامی اظهارکرد: در هفته های گذشته با توجه به پیشنهادات ارائه شده علمای اهل سنت بر مبنای عقود اسلامی و شرعی در حوزه تسهیلات بانکی و بیمه،با رایزنی های انجام شده با بانک مرکزی و شرکت بیمه دانا قرار شد برخی اصلاحات در قراردادهای انجام  و بیمه تکافل رسما ابلاغ شود تا دغدغه های علمای اهل سنت در این حوزه رفع شود.

وی تصریح کرد: این بیمه در حال حاضر در برخی کشورهای اسلامی اجرا می شود و تلاش داریم تا یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در این حوزه تا پایان امسال رونمایی شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: امروز و به صورت سنبل و الگو بیمه تکافل به امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس، استاندار گلستان و امام جمعه گنبدکاووس اهدا می شود.

وی درخصوص جریمه دیرکرد بانک ها ادامه داد: علمای اهل سنت و برخی از مراجع قم نسبت به جریمه 6درصدی دیرکرد بانک ها ملاحظاتی دارند و تلاش کردیم در گام نخست، بعد از بازپرداخت کامل اقساط بانکی،شبکه بانکی مکلف شود جریمه دیرکرد را کامل ببخشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل سنت از بیمه تکافل بهره مند می شوند

علمای اهل سنت از بیمه تکافل بهره مند می شوند