مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-22فرهنگي

واکنش جمعی از سینماگران حاضر در جشنواره فیلم کوتاه تهران به قتل عام وحشیانه غزه


جمعی از فیلمسازان منتخب حاضر در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با امضای بیانیه ای نسبت به قتل عام وحشیانه ساکنان غزه از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

- جمعی از فیلمسازان منتخب حاضر در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با امضای بیانیه ای نسبت به قتل عام وحشیانه ساکنان غزه از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، 54 فیلمساز منتخب حاضر در این دوره از جشنواره، در قالب بیانیه ای با تأکید بر لزوم بی تفاوت نبودن اهالی هنر نسبت به قتل عام وحشیانه و تلخِ بیش از هزار کودک بی گناه در غزه تأکید کردند در کنار وجدان های بیدار خواهند ماند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم مگر می شود هنر و جامعه هنری نسبت به جهان پیرامون خود بی تفاوت باشد و هنرمند و سینماگر مرگ قریب الوقوع انسانیت و تضییع حداقل های حقوق حیاتی انسان های بی گناه را ببیند و بی صدا بماند؟ نمی توانیم نسبت به یکی از فجیع ترین جنایات قرن حاضر یعنی قتل عام وحشیانه و تلخِ بیش از هزار کودک بی گناه و چند هزار انسان بی پناه، بی تفاوت باشیم.

دالان تاریخ آنقدر تاریک نیست که خونِ گرم هزاران قربانی، در آن گم شود و هیاهوی وحشی گری های صهیونیست ها و حامیان شان آنقدر بلند نیست که وجدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جمعی از سینماگران حاضر در جشنواره فیلم کوتاه تهران به قتل عام وحشیانه غزه

واکنش جمعی از سینماگران حاضر در جشنواره فیلم کوتاه تهران به قتل عام وحشیانه غزه