مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-06سياسي

حضور رییس مجلس در امارات آغازگر دوران جدیدی در روابط تهران و ابوظبی است


یک عضو هیات رییسه مجلس، حضور هیات پارلمانی و رییس مجلس در امارات را آغازگر دوران جدیدی در روابط تهران و ابوظبی دانست و ابراز امیدواری کرد که تقویت روابط پارلمانی دو کشور منجر به توسعه روابط اقتصادی و سیاسی دو طرف و همچنین ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس شود.

- یک عضو هیات رییسه مجلس، حضور هیات پارلمانی و رییس مجلس در امارات را آغازگر دوران جدیدی در روابط تهران و ابوظبی دانست و ابراز امیدواری کرد که تقویت روابط پارلمانی دو کشور منجر به توسعه روابط اقتصادی و سیاسی دو طرف و همچنین ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و و هیات پارلمانی جمهوری اسلامی از روز گذشته سفری دو روزه به ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی داشتند، محسن پیرهادی عضو هیات رییسه مجلس از اعضای هیات پارلمانی ایران در سفر به امارات، درباره این سفر گفت: آخرین سفر در سطح روسای قوا به امارات متحده عربی حدود 16 سال پیش انجام شده است.

وی ادامه داد: سفر هیات پارلمانی و در راس آن آقای قالیباف رییس مجلس به ابوظبی پس از سردی مراودت سال های اخیر، نقطه عطفی در سطح روابط دو کشور است و حضور هیات پارلمانی و رییس مجلس در امارات را می توان آغازگر دوران جدیدی در روابط تهران و ابوظبی بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس مجلس در امارات آغازگر دوران جدیدی در روابط تهران و ابوظبی است

حضور رییس مجلس در امارات آغازگر دوران جدیدی در روابط تهران و ابوظبی است