مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-01اقتصادي

کاهش 350 درصدی آتش سوزی مراتع شهرستان بهار


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار از کاهش 350 درصدی آتش سوزی مراتع این شهرستان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار از کاهش 350 درصدی آتش سوزی مراتع این شهرستان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد.

مهدی محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته در شش هکتار از مراتع شهرستان بهار آتش سوزی به وقوع پیوست که این میزان در سال جاری به 1.

5 هکتار کاهش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده امسال منابع طبیعی شهرستان به منظور کاهش موارد آتش سوزی عرصه منابع طبیعی تصریح کرد: احداث 53 کیلومتر آتش بُر، برگزاری کلاس های آموزشی برای دهیاران با حضور دستگاه هایی چون هلال احمر و مدیریت بحران و برگزاری کلاس های آموزشی در روستاها از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش موارد وقوع آتش سوزی مراتع در این شهرستان بوده که برگزاری این کلاس های آموزشی از نقش مؤثری در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی بین جوامع روستایی در این رابطه برخوردار بوده است و به نحو چشمگیری موارد وقوع آتش سوزی مراتع را کاهش داد.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال پاییز پربارشی در پیش خواهیم داشت، در بحث بندهای احداثی و آبخیزداری اقدامات خوبی در شهرستان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 350 درصدی آتش سوزی مراتع شهرستان بهار

کاهش 350 درصدی آتش سوزی مراتع شهرستان بهار