مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-11حوادث

تصادف مرگبار در دزفول یک کشته برجای گذاشت


رییس سازمان آتش نشانی دزفول از تصادف مرگبار پژو پارس و تریلی بهمراه یک کشته و دو مصدوم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، روح الله بهشتی فرد رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 4 بامداد امروز چهارشنبه 19 مهرماه یک حادثه رانندگی در جاده شمس آباد نرسیده به بازار مبل ولی عصر به سامانه 125 اعلام و اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره یک را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدامات ایمنی صورت گرفت.

بهشتی فرد خاطرنشان کرد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس از پشت سر با یک دستگاه تریلی باری به شدت برخورد کرد که مرگ راننده پژو پارس را رقم زد و دو سرنشین دیگر را بشدت مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

  رییس آتش نشانی دزفول در ادامه گفت: مصدومین حادثه که یک مرد و یک زن حدودا 30 الی 35 ساله بودند ازخودرو خارج و توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: تنها سرنشین سواری پژو پارس که مردی حدودا 28 ساله بود متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده در دم جان باخت که با استفاده از ست هیدرولیک از درون کابین خودرو رهاسازی و سپس با آمبولانس به سازمان باغ بهشت انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف مرگبار در دزفول یک کشته برجای گذاشت

تصادف مرگبار در دزفول یک کشته برجای گذاشت