مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-21بين الملل

متخصصان ایران آماده پایدار کردن آب و برق نوار غزه


مشاور امور مردمی سازی وزیر نیرو گفت: آن روزی که فرمان حضور در جبهه مقاومت صادر شود، همانطور که متخصصان صنعت آب و برق برگه های زرینی در دفاع مقدس ، - میثم جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: آنچه امروز در نوار غزه شاهد هستیم، نسل کشی بی سابقه جنایتکاران است، عملیات طوفان القصی، ضربه سنگینی به هیمنه رژیم نامشروع صهیونیستی وارد کرده است.

مشاور امور مردمی سازی وزیر نیرو با اشاره به این مسئله که صهیونیست ها از تقابل مستقیم با محور مقاومت درمانده هستند، گفت: صهیونیست ها پس از ناتوانی در جنگ مقابل محور مقاومت، مردم بی دفاع و زنان و کودکان را هدف قراردادند و بدترین فجایع بشری را به وجود آورند و به دنبال آن مهمترین زیرساخت های زندگی از جمله آب و برق را به روی مردم غزه بستند.

وی افزود: در پی این جنایات بی سابقه بشری از همان ابتدا جمعی از متحصصان و مهندسان صنعت آب و برق اعلام آمادگی کردند با حضور در نوار غزه در قالب تیم های عملیاتی نسبت به تامین آب و روشنایی مردم این منطقه اقدام کنند و آب و برق این مناطق را پوشش دهند.

*متخصصان صنعت آب و برق ایران در کنار مردم غزه هستند جعفرزاده تاکید کرد: مهندسان صنعت آب و برق که همواره در تمامی مواقع حساس از جمله بحران های طبیعی به یاری مردم شتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان ایران آماده پایدار کردن آب و برق نوار غزه

متخصصان ایران آماده پایدار کردن آب و برق نوار غزه