مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-10سياسي

صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد و جهان اسلام باید آماده آزادسازی قدس شریف باشند.

- حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

وی افزود: امروز جهان شاهد صف آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح های کشتار جمعی و اهرم های فشار سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد که بحمدالله با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت های نظامی جبهه مقاومت موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد که اسراییل از خانه عنکبوت هم سست تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی این رژیم نابود خواهد شد و به زودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کرده و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد

صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد