مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-19بين الملل

امنیت مرزی؛ چالش جدید بایدن برای کمک نظامی-اقتصادی به تل آویو


رسانه های آمریکایی هشدار دادند، در شرایطی که مخالفت جمهوری خواهان با سیاست های مرزی دولت شدت گرفته، تلاش بایدن برای ارائه کمک های مالی-نظامی به اوکراین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس جمهور آمریکا این هفته درخواست کمک مالی اضطراری به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان را به کنگره ارسال می کند.

با این حال جمهوری خواهان مجلس سنا اذعان کرده اند که دولت بایدن و قانون گذاران دموکرات باید پیش از هر چیز با اصلاحات قابل توجه در زمینه سیاست های مهاجرتی موافقت کنند تا شاید شانسی برای تصویب لایحه مورد نظر وجود داشته باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل درخواست جو بایدن جهت حمایت مالی و نظامی به رژیم صهیونیستی و دو کشور دیگر بیش از 100 میلیارد دلار برآورد شده است و از این میزان 10 میلیارد دلارش تنها برای رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده است.

  به گفته جمهوری خواهان مجلس سنا که اکنون در مذاکرات مربوط به امنیت مرزهای آمریکا مشارکت دارند، درخواست رییس جمهور  آمریکا بسیار کم اهمیت تر از آن چیزی است که آنها می خواهند برای جلوگیری از سیل عظیم مهاجرت در سراسر مرزهای ایالات متحده آمریکا و مکزیک پیاده کنند.

  سناتور جان کورنین سناتور ارشد ایالات متحده از تگزاس به عنوان یکی از چهره های برجسته جمهوری خواهان در زمینه اصلاحات مربوط به سیاست های مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرزی؛ چالش جدید بایدن برای کمک نظامی-اقتصادی به تل آویو

امنیت مرزی؛ چالش جدید بایدن برای کمک نظامی-اقتصادی به تل آویو