مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-07سياسي

دستگاه قضایی از فعالیت های نیروی انتظامی حمایت می کند


رییس دادگستری استان البرز از حمایت قاطع دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی در حفظ امنیت و مقابله با هرگونه قانون شکنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در مراسم صبحگاه مشترک فراجای البرز گفت: دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی در حفظ امنیت و مقابله با هرگونه قانون شکنی حمایت قاطع دارد.

رییس کل دادگستری استان البرز در ابتدای سخنرانی خود در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت، شهدای فراجا در همه نقاط کشور به خصوص استان البرز را گرامیداشت و هفته فراجا را به همه پرسنل نیروی انتظامی به ویژه در استان البرز تبریک گفت.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز نیروی انتظامی را یکی از ستون های استوار امنیت مردم و کشور دانست و گفت که پرسنل فراجا به عهدی که با خدا و مردم بسته اند وفادارند و در این مسیر فقط در همین ابتدای سال جاری تاکنون حدود 50 نفر از کارکنان نیروی انتظامی برای استقرار امنیت و مبارزه با متجاوزان و متجاسران به قانون، عزیزترین ودیعه الهی که جان عزیز آنها بوده را در راه امنیت کشور تقدیم کرده و به فیض شهادت نائل آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی از فعالیت های نیروی انتظامی حمایت می کند

دستگاه قضایی از فعالیت های نیروی انتظامی حمایت می کند