مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 21:202023-09-29فرهنگي

مردم می توانند مهمترین مشکل سینمای دفاع مقدس را با حضور در سالن های سینما حل کنند


تهیه کننده فیلم سینمایی شماره 10 با بیان اینکه مهمترین مشکل سینمای دفاع مقدس را مردم می توانند با حضور در سالن های سینما و دیدن فیلم روی پرده حل کنند، - ایسنا/خراسان رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی شماره 10 با بیان اینکه مهمترین مشکل سینمای دفاع مقدس را مردم می توانند با حضور در سالن های سینما و دیدن فیلم روی پرده حل کنند، گفت: گاهی فیلم های ما به این متهم می شوند که در سینما مخاطب ندارند و به همین دلیل کمتر تولید شده یا در مراحل تولید با مشکل روبه رو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم اصغری امروز جمعه 7 مهرماه، در هفته نمایش فیلم های سینمایی دفاع مقدس فیلمسازان مشهدی و خراسانی با عنوان سینمای جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در سینما هویزه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: من اولین فیلم حرفه ای خود را با فیلم مردی شبیه باران در مشهد شروع کردم که فیلم دفاع مقدس با بازی ابوالفضل پورعرب بود.

وی افزود: در ادامه یکی از علاقه مندی های اصلی من این بود که در حوزه دفاع مقدس کار کنم، البته در این بین فیلم اجتماعی نیز کار کردم اما زمانی بود که فیلم دفاع مقدس برای کار نداشتم.

اصغری با اشاره به اینکه ساخت فیلم های دفاع مقدس سختی های خود را دارد، تصریح کرد: جدای از سختی های روند تولید، یکی از مشکلات عمده اکران فیلم ها و دیگری سر و کله زدن با مدیرانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم می توانند مهمترین مشکل سینمای دفاع مقدس را با حضور در سالن های سینما حل کنند

مردم می توانند مهمترین مشکل سینمای دفاع مقدس را با حضور در سالن های سینما حل کنند