مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-27سياسي

این میراث می تواند از رکن های مهم گردشگری باشد


کارشناس ثبت میراث معنوی و مردم شناسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سنت های ازدواج در دیار خراسان جنوبی می تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری مطرح شود که این حمایت و توجه مانع فراموشی آن خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس ثبت میراث معنوی و مردم شناسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سنت های ازدواج در دیار خراسان جنوبی می تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری مطرح شود که این حمایت و توجه مانع فراموشی آن خواهد شد.

خراسان جنوبی دیار فرهنگ است که مردم آن از دیرباز به مردمی فرهنگی شهرت دارند، آداب و رسوم این دیار نیز مانند دیگر آداب و رسوم نشان از فرهنگ مردم دارد.

اما گاهی این سنت پسندیده با تجملاتی همراه می شود که اصل آن را در فرعیاتی زودگذر پنهان می کند.

اصلی که آغازی برای زندگی مشترک است در زوایای تجملاتی این روزها غرق می شود، اما اگر به سنت ها که میراث ماندگار ما هستند رجوع کنیم ازدواج یک فصل مشترک بدون مشکل و مسئله برای ورود به زندگی جدید و تکامل است.

فریبا کاهنی، کارشناس ثبت میراث معنوی و مردم شناسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خراسان جنوبی دیار فرهنگ است که مردم آن از دیرباز به مردمی فرهنگی شهرت دارند، آداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این میراث می تواند از رکن های مهم گردشگری باشد

این میراث می تواند از رکن های مهم گردشگری باشد