مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-15اقتصادي

راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی برای مددجویان این اداره کل تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی برای مددجویان این اداره کل تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیگیری ها برای راه اندازی این نیروگاه با شرکت برق استان در حال انجام است.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شرکت برق استان بر توانمند سازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار، به عنوان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد تاکید کرد.

وی افزود: تاکنون در مجموع 102دستگاه پنل خورشیدی ویژه خانواده زیرپوشش این نهاد حمایتی در خراسان شمالی راه اندازی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: پرداخت تسهیلات این طرح از محل تبصره 18 و از طریق بانک های عامل تامین خواهد شد و مذاکرات لازم جهت عقد تفاهم نامه های احداث این نیروگاه ها با شرکت پیمانکار انجام گرفته است.

وی بیان کرد: تسهیلات 100 تا 120 میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه یا با سود چهار درصد به افراد متقاضی در این طرح اعطا می شود، دریافت این تسهیلات نیاز به ضمانت نامه ندارد و مددجو این وام را دریافت می کند و به ازای آن سازمان ساتبا در زیرمجموعه وزارت نیرو، نیروگاه های پنج کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال

راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال