مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-18بين الملل

صهیونیست ها با بمباران غزه در سراشیبی سقوط قرار گرفتند


امروز با اعلام همبستگی مردم دنیا با غزه و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها شاهد سراشیبی و دست و پا زدن های رژیم منحوس صهیونیستی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور بعدازظهر امروز در اجتماع مردم ساری در محکومیت جنایت صهیونیست ها که در میدان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ ترین جنایت جنگی زمانه به دست خون آلود رژیم صهیونسیتی درحال انجام است؛ اتفاقاتی که دل هر انسان آزاده را می لرزاند ولی ایادی رژیم منحوس صهیونیستی و با قساوت تمام مردم مظلوم فلسطین را با جدیدترین بمب ها به خاک و خون می کشند.

وی با بیان اینکه جدیدترین و مدرن ترین بمب ها بر سر مردم فلسطین فرود می آید، افزود: رییس جمهور امریکا برای امدادرسانی به رژیم منحوس صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد تا به جنایت کاران دنیا روحیه بدهد.

استاندار مازندران اضافه کرد: امروز حضور مردم در اجتماعات پیام مهمی را به بایدن می دهد که شما ایادی استکبار جهانی با تمام قدرتی که دارید و به کمک کودک کشان آمدید ما آمادگی داریم خواب آشفته شمارا برآورده کنیم.

حسینی پور با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت کاخ های فولادی استکبار را فرومی ریزد، بیان کرد: کشورهای منطقه ببینند تمام وعده هایی که کودک کشان به شما دادند حالا چه بر سر مردم مظلوم فلسطین آوردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها با بمباران غزه در سراشیبی سقوط قرار گرفتند

صهیونیست ها با بمباران غزه در سراشیبی سقوط قرار گرفتند