مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:202023-09-30سياسي

استاندار خراسان شمالی: خاطرات رزمندگان به نسل جدید منتقل شود


استاندار خراسان شمالی بر انتقال خاطرات رزمندگان برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: این انتقال خاطرات موجب انتقال ارزش هاست و باعث می شود تا جامعه به نقطه موردنظر و مطلوب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در دیدار با ایثارگران مجموعه استانداری و فرمانداری های تابعه به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع تهاجم و مسخ فرهنگی از مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست و لذا باید از ارزش های فرهنگی و دینی خود مراقبت کنیم.

وی با ابراز نگرانی از اینکه در داخل اجتماع به جای اینکه تلاش ها و زحمات ایثارگران را مانور و نشر دهیم گاه تحت تاثیر تبلیغات دشمن درصدد انکار آن هستیم، گفت: دشمن به دنبال حذف نقاط قوت ماست و در حالیکه رزمندگان و ایثارگران موجب اقتدار و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند  این ارزش ها را نباید مورد سوال قرار بدهیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید مدافع ارزش های ایثارگران و جانبازان باشیم افزود: در وضعیت روشنگری اجتماع و ارج نهادن به شرایط امروز باید مانع  کارکرد دسیسه های دشمنان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: خاطرات رزمندگان به نسل جدید منتقل شود

استاندار خراسان شمالی: خاطرات رزمندگان به نسل جدید منتقل شود