مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-25حوادث

تشکیل پرونده قضایی در مرگ نوزاد نهاوندی


همزمان با مرگ یک نوزاد در یکی از بیمارستان های نهاوند دادستان این شهرستان از تشکیل پرونده قضایی و برخورد با مقصران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، خاله این نوزاد در تشریح ماجرا گفت: خواهرم 27 ساله است و روز سه شنبه هفته گذشته در هفته 37 بارداری برای وضع حمل به بیمارستانی در نهاوند مراجعه کرد.

پس از بستری و بنابر صلاحدید پزشک ساعت 4 و 30 دقیقه بعد از ظهر زایمان انجام شد و نوزاد با وزن 3 کیلو و 200 گرم به دنیا آمد.

در ساعت 5 و 30 دقیقه نوزاد را به بخش اطفال منتقل کردند اما به ما گفتند ریه نوزاد تکمیل نشده و از طرفی هم دچار خونریزی معده شده است.

بر اساس آنچه از پرسنل درمانی بخش و ماماها شنیدم، باید برای بهبود حال نوزاد داروی سورفکتانت تزریق می شد و نیاز به قرار گرفتن در دستگاه انکوباتور داشت.

داروی سورفکتانت در بیمارستان موجود نبود و از طرفی هم با وجود بدحالی نوزاد و اورژانسی بودن اوضاع، پزشک آنکال اطفال در بیمارستان حضور نداشت.

وی افزود: به سوپروایزر گفتم حالا که امکانات درمان ندارید، نوزاد ما را با هزینه شخصی خودمان با بالگرد منتقل کنید اما راضی به این کار هم نشدند.

پس از گذشت 2 ساعت، پزشک کشیک به بیمارستان آمد، وقتی علت تأخیر طولانی مدت او را جویا شدم، گفتند پزشک در ترافیک مانده! این درحالی است که نهاوند ترافیک ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی در مرگ نوزاد نهاوندی

تشکیل پرونده قضایی در مرگ نوزاد نهاوندی