مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:252023-09-29ورزشي

سرمربی آناصنعت قم: هواداران اسلحه پنهان ما روی سکو هستند


سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم هواداران پرشور قمی را اسلحه پنهان تیمش روی سکوها خواند و گفت: مردم فوتسال دوست قمی از دقایق اول بازی با تشویق های خود به بازیکنانم برای رقابت با حریفان و بالا بردن پرچم قم انگیزه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین صبوری عصر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پایانی دیدار آناصنعت قم و مس سونگون ورزقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازی با کیفیتی مقابل یکی از تیم های پرستاره این فصل لیگ و قهرمان سال گذشته ارائه دادیم.

وی افزود: ما هربازی با ذهن برنده و آماده راهی میدان می شویم و به بازیکنانم همیشه گفته ام با همه قدرت و توان باید برای بالا بردن نام قم و خوشحالی هوادارانمان تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم هواداران پرشور قمی را اسلحه پنهان تیمش روی سکوها دانست و گفت: مردم فوتسال دوست قمی از دقایق اول بازی با تشویق های خود به بازیکنانم برای رقابت با حریفان و بالا بردن پرچم قم انگیزه می دهد.

صبوری در ادامه با اشاره جدایی ابوالقاسم عروجی از تیم، تصریح کرد: ابوالقاسم عروجی بازیکن باتجربه و با کیفیتی است که در این هشت هفته بسیار به تیم کمک کرد.

اما از ابتدای فصل با مدیریت تیم توافق کرده بود که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی خوب از تیم آناصنعت جدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی آناصنعت قم: هواداران اسلحه پنهان ما روی سکو هستند

سرمربی آناصنعت قم: هواداران اسلحه پنهان ما روی سکو هستند