مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-09سياسي

ضرورت راه اندازی مراکز جوار صنایع بزرگ خوزستان برای تربیت نیروی ماهر


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: صنایع بزرگ استان خوزستان با راه اندازی مراکز جوار و بین کارگاهی می توانند در توسعه مهارت، ارتقای مهارت شاغلان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز خود فعالیت موثری داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: صنایع بزرگ استان خوزستان با راه اندازی مراکز جوار و بین کارگاهی می توانند در توسعه مهارت، ارتقای مهارت شاغلان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز خود فعالیت موثری داشته باشند.

شهرام ملایی هزاروندی در نشست شورای مهارت استان خوزستان که امروز (17 مهرماه) در استانداری برگزار شد، با اشاره به عملکرد، برنامه ها رویکرد و اهداف آموزش مهارتی، اظهار کرد: جایگاه فنی و حرفه ای استان خوزستان بین سایر ادارات کل سطح کشور جایگاه خوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه هر کس مهارت داشته باشد بیکار نمی ماند، تصریح کرد: در نهضت مهارت آموزی، نیروی مورد نیاز استان خوزستان بیشتر در حوزه صنعت و بنگاه های اقتصادی متمرکز است و اداره کل فنی و حرفه ای به تتهایی نمی تواند این همه مطالبه را در آموزش مهارت پاسخ بدهد و نیازمند هم افزایی و تعامل بین بخشی دیگر دستگاه های اجرایی و صنایع کوچک و بزرگ هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی مراکز جوار صنایع بزرگ خوزستان برای تربیت نیروی ماهر

ضرورت راه اندازی مراکز جوار صنایع بزرگ خوزستان برای تربیت نیروی ماهر