مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:212023-10-01سياسي

تشکیل گروه های جهادی نوجوانان اهل سنت الگویی برای وحدت شیعه وسنی است


سید ابوالفضل حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در سال 1400 و 1401 و با هدف  وحدت شیه و سنی ایده نو و خلاقانه تشکیل گروه های جهادی از خود نوجوانان اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان به همت گروه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی و مجمع جهادگران کشور کلید زده شد.

  وی تصریح کرد: این طرح در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج گفتمان جهادی و وحدت بین شیعه و سنی اجرا و با استقبال خوبی از سوی نوجوانان اهل سنت همراه شد.

  مسئول گروه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی ترویج گفتمان جهادی و تشکیل گروه های جهادی با مشارکت نوجوانان اهل سنت به منظور ترویج همدلی  و مواسات را از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای چنین طرح های خلاقانه و مبتکرانه می تواند در حفظ وحدت و تاکید بر مشترکات دینی نقش موثری ایفا کند.

حسینی بیان کرد: در قالب این طرح با دعوت بزرگان اهل سنت در مکتب خانه ها حضور یافته و کودکان و نوجوانان سنی را به کمک به همنوع و همدلی تشویق و طرح های خوبی را در مناطق کم برخوردار به اجرا در آوردیم که همچنان با گذشت دو سال از اجرای این طرح شاهد استقبال نوجوانان از گروه های جهادی هستیم.

 وی تاکید کرد: قطعا الگوگیری از چنین طرح های خلاقانه در مناطق سنی نشین نقش موثری در حفظ وحدت بین شیعه و سنی دارد که باید از این طرح ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروه های جهادی نوجوانان اهل سنت الگویی برای وحدت شیعه وسنی است

تشکیل گروه های جهادی نوجوانان اهل سنت الگویی برای وحدت شیعه وسنی است