مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08اقتصادي

ایجاد شبکه منسجم و پایگاه داده های علوم زمین کشورهای عضو شانگهای


از سوی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران پیشنهاد ایجاد شبکه منسجم و پایگاه داده های علوم زمین کشورهای عضو شانگهای ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو برگزاری مجمع اقتصادی اوراسیا (Euro-Asia Economic Forum- 2023) در شیان چین، دکتر جعفر عمرانی معاون زمین شناسی در این نشست و نیز در مجمع همکاری های بین المللی علوم زمین و سرمایه گذاری معدن کاری سبز اوراسیا- 2023 میان کشورهای عضو شانگهای شرکت کرد.

این نشست با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو شامل ایران، چین، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، روسیه، تاجیکستان، ازبکستان و همچنین کشورهای ناظر بلاروس، ارمنستان و ترکیه برگزار شد.

مجمع همکاری های بین المللی علوم زمین و سرمایه گذاری معدن کاری سبز اوراسیا- 2023 با افتتاحیه مجمع اقتصادی اوراسیا آغاز و پیرو آن نشست سران سازمان های زمین شناسی کشورهای عضو شانگهای در سالن بزرگ همایش های شهر شیان آغاز شد و تعدادی از وزرای اقتصادی و مسؤولان اصلی این پیمان به ایراد سخنرانی پرداختند.

در مراسم افتتاحیه این نشست، میزگردی متشکل از 11 کشور عضو و ناظر در محل سازمان زمین شناسی دفتر شیان برگزار شد و کلیه نمایندگان این کشورها به ارائه نقطه نظرات خود پراختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه منسجم و پایگاه داده های علوم زمین کشورهای عضو شانگهای

ایجاد شبکه منسجم و پایگاه داده های علوم زمین کشورهای عضو شانگهای