مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-08سياسي

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات حوزه بناب معرفی شدند


فرماندار بناب از معرفی تعداد 8 نفر از معتمدان هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بناب خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  بناب، رضا لعلی با اشاره به برگزاری جلسه ای ویژه در فرماندار شهرستان اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضاء و مسئولان هیأت نظارت شهرستان بناب و با حضور 30 نفر از معتمدان مردم برگزار شد، 8 نفر به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب و 5 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: بر این اساس غلامحسین غفاریان زاد، هادی سلیمانی فرد، بهمن حدادی بناب، یحیی کریم داداشی، خانم بتول راثی، مهدی بهرامی اقدم، مقصود دانشیان بناب و مسلم عباسیان به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان بناب و خوشه مهر انتخاب شدند تا در کنار فرماندار بناب به عنوان رییس هیأت اجرایی، رییس دادگستری بناب و رییس اداره ثبت احوال بناب به عنوان اعضای حقوقی هیأت انجام وظیفه کنند.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت رعایت اصل امانت در جریان برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این عرصه مهم سیاسی نباید ذره ای شائبه ایجاد شود چون انتخابات امانت است و امیدواریم با حضور پرشور مردم شاهد برگزاری انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات حوزه بناب معرفی شدند

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات حوزه بناب معرفی شدند