مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-23اقتصادي

حفر یا مهندسی مجدد 22 حلقه چاه برای تامین آب شرب روستاهای خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در راستای افزایش منابع تامین آب شرب در سطح استان از ابتدای سال تاکنون 22 حلقه چاه حفر، تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در راستای افزایش منابع تامین آب شرب در سطح استان از ابتدای سال تاکنون 22 حلقه چاه حفر، تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این مدت و در راستای افزایش تولید در منابع تامین آب، 15حلقه چاه حفر، 9 حلقه چاه کف شکنی و سه حلقه چاه نیز لایروبی شد و همچنین چهار دهنه چشمه و یک رشته قنات در سطح شهرها و روستاهای استان برای پایداری کیفی و کمی منابع، لایروبی و بهسازی شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون احداث 92 باب مخزن ذخیره آب شرب با پیشرفت بالای 50 درصد، اجرای بیش از 28 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه و خط انتقال آب و اجرای بیش از 137 کیلومتر خط انتقال آب شرب در راستای رفع مشکل آب شرب و پایداری منابع تامین در این استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: آبرسانی سیار به روستاهای این استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در تابستان سال گذشته، 81 روستا به وسیله تانکر سیار آبرسانی می شدند، گفت: اما این تعداد در حال حاضر به 93 روستا رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر یا مهندسی مجدد 22 حلقه چاه برای تامین آب شرب روستاهای خراسان شمالی

حفر یا مهندسی مجدد 22 حلقه چاه برای تامین آب شرب روستاهای خراسان شمالی