مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-18فرهنگي

28 مهرماه، زمان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی»


سومین مسابقه از سری چهارم مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت با موضوع «گوش کن جایزه بگیر» و با محوریت کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» جمعه 28 مهر ماه 1402 برگزار می شود.

- 28 مهرماه، زمان برگزاری مسابقه کتابخوانی ظهور و سقوط سلطنت پهلوی سومین مسابقه از سری چهارم مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت با موضوع گوش کن جایزه بگیر و با محوریت کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی جمعه 28 مهر ماه 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، جلد نخست کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی نوشته ارتشبد سابق حسین فردوست را برای مطالعه تابستانی دانشجویان علاقه مند کتابخوانی سراسر کشور جهت مسابقه مجازی هشت بهشت برگزیده بود.

در همین راستا و برای سهولت مطالعه دانشجویان 12 پادکست از جلد نخست این کتاب تهیه و در کانال ایتا به شناسه FJUTBookRC @ قرار داده شد.

پیش از آن هم دانشجویان می توانستند فایل الکترونیکی این جلد را به طور رایگان از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان به نشانی BookRc.

ir دریافت کنند.

بنابراین در این دوره بهترین منبع مطالعه دانشجویان علاقه مند کتابخوانی 12 پادکستی بوده است که تهیه و در شبکه اجتماعی ایتا قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 مهرماه، زمان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی»

28 مهرماه، زمان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی»