مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-29ورزشي

نخستین سالن تیراندازی منطقه نیروگاه قم افتتاح شد


همزمان با هفته دفاع مقدس، نخستین سالن تیراندازی منطقه نیروگاه قم در مجتمع فرهنگی نور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، در ادامه برنامه تحولی مجتمع فرهنگی نور، روز پنجشنبه سالن تیراندازی شهید عبدالرسول زرین با حضور مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی، سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت تیراندازی استان افتتاح شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در حاشیه این مراسم، مأموریت جدید مجتمع فرهنگی نور را نوجوان محور دانست و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری برای تقویت ساختار مجتمع، عناصری که باید در این ساختار نقش آفرینی کنند، زیرساخت های نرم و متناسب سازی زیرساخت های سخت گام های بلند برداشته شود.

حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده افزود: در ماه های اخیر زیرساخت های ورزشی جذاب و متناسب با علاقه و نیاز نوجوانان در مجتمع فرهنگی نور طراحی و اجر شده که بعضی از این ظرفیت ها همچون لیزرتگ برای نخستین بار در استان قم در مجتمع فرهنگی نور راه اندازی شده است.

در حال حاضر رشته ها و ظرفیت های ورزشی شنا، ووشو، ژیمناستیک، کشتی، کاراته، تیراندازی، لیزرتگ، فوتبال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، راپل، تیر و کمان، بازی های تاما و مجموعه بازی های اردویی در مجتمع فرهنگی نور ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سالن تیراندازی منطقه نیروگاه قم افتتاح شد

نخستین سالن تیراندازی منطقه نیروگاه قم افتتاح شد