مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-10سياسي

سردار عبدالله پور؛ انجام مأموریت سپاه بدون حضور بسیجیان امکان پذیر نیست


فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انجام مأموریت سپاه بدون وجود بسیجیان امکان پذیر نیست، گفت: مأموریت سپاه بدون کمک و همراهی بسیجیان امکان پذیر نبود و نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سابق سپاه قدس گیلان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه با بیان اینکه کار اگر برای خدا انجام شود یقیناً مردم هم از آن کار راضی هستند، اظهار کرد: حمایت سردار سرلشکر حسین سلامی از شخص بنده در بحران ها بی نظیر بود که از فرمانده کل سپاه تشکر می کنم که نگاه ویژه ای به گیلان داشتند.

وی با اشاره به وجود سه شهید در لشکر قدس گیلان، گفت: سپاه قدس گیلان سه فرمانده شهید یعنی حاج حسین همدانی و مهدوی نژاد و حق بین داشته که باید سیره آنان سرلوحه امور مسوولان قرار گیرد.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با تأکید بر نقش سپاه در اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی در این استان، افزود: سپاه همواره یار و یاور مردم و دولت بوده و از هیچ تلاشی برای تکمیل پروژه های عمرانی در کشور و به ویژه گیلان دریغ نکرده است.

عبدالله پور با بیان اینکه انجام مأموریت سپاه بدون وجود بسیجیان امکان پذیر نیست، گفت: مأموریت سپاه بدون کمک و همراهی بسیج امکان پذیر نبود و امیدوارم از این ظرفیت به خوبی باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عبدالله پور؛ انجام مأموریت سپاه بدون حضور بسیجیان امکان پذیر نیست

سردار عبدالله پور؛ انجام مأموریت سپاه بدون حضور بسیجیان امکان پذیر نیست