مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-06فرهنگي

تازه ترین آمار فروش سینما و فیلم های کمدی


با وجود آنکه فیلم های متنوعی از گونه های مختلف دفاع مقدسی، انیمیشن، اجتماعی و کمدی همزمان با آغاز فصل پاییز راهی اکران شدند اما گیشه سینماها همچنان در قبضه فیلم های کمدی است؛ - جی پلاس ، در یکی دو هفته گذشته فیلم های تازه ای به چرخه اکران سینماها اضافه شدند که از نظر قصه و ژانر سینمایی متنوع هستند.

با این حال برای بسیاری از سینماروها تماشای کمدی همچنان در اولویت است؛ به طوری که در حال حاضر از بین پنج فیلم اول جدول فروش فقط یکی از آن ها غیرکمدی است.

به تازگی فیلم های هتل به کارگردانی مسعود اطیابی و گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی روی پرده رفته اند که البته حذف تصویر باران کوثری در مواد تبلیغی فیلم در روزهای گذشته مورد توجه قرار گرفته بود.

علاوه براین ها انیمیشن بچه زرنگ از فیلم های جدیدی است که به تازگی اکران شده و در مدت 10 روز نزدیک به 5 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته و شاید همانند برخی دیگر از انیمیشن هایی که در یکی دو سال گذشته بسیار پرفروش بودند این فیلم هم بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

همچنین برخی پیگیری ها از پخش کننده های سینمایی نشان می دهد که احتمالاً فیلم های جدید دیگری هم در راه باشند از جمله ویلای ساحلی کیانوش عیاری با بازی رضا عطاران و پژمان جمشیدی که البته خود عیاری آن را کمدی صرف نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار فروش سینما و فیلم های کمدی

تازه ترین آمار فروش سینما و فیلم های کمدی