مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-30سياسي

جوانان زندگی مشترک را با نام و یاد شهدا آغاز کنند


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: قدر خودتان را بدانید که به نام و یاد یک شهید زندگی مشترک خود را آغاز می کنید و سعی کنید همیشه همراه شما باشد.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: قدر خودتان را بدانید که به نام و یاد یک شهید زندگی مشترک خود را آغاز می کنید و سعی کنید همیشه همراه شما باشد.

سردار مرتضی کشکولی هشتم مهر ماه در مراسم اهدای 200 سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند همه چیز را زوج آفریده و فقط خود اوست که تنها و مفرد است، لذا اگر کسی دنبال زوجیت نباشد نقض غرض است.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) می فرماید ازدواج و نکاح سنت من است و اگر کسی راغب به این سنت نیست از ما نیستند، مدار هستی بر زوجیت است و نوع خلقت نیز طوری است که کشش جنسی خودش یک جاذبه است همانگونه که انسان گرسنه و تشنه می شود.

کشکولی خطاب به زوج های حاضر در مراسم گفت: هرکدام از شما به یاد یک شهید باشد، شهید عمداً روی خانه، زن و فرزند خود پا گذاشته که قد شما برافراشته شود و شما ازدواج کرده و به آرامش برسید که ملت ایران، شیعیان، مسلمانان و مستضعفان جهان سرافراز باشد، شهید خانه خود را ویران کرد که خانه شما آباد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان زندگی مشترک را با نام و یاد شهدا آغاز کنند

جوانان زندگی مشترک را با نام و یاد شهدا آغاز کنند