مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-16حوادث

کاهش سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ضمن قدردانی از همراهی پلیس با مجموعه آبفا در ارائه خدمات بهتر به مردم، گفت: با همکاری نیروی انتظامی شاهد کاهش سرقت از تأسیسات آب و فاضلاب استان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم، از اقدامات و تلاش های شبانه روزی پلیس در قم و همچنین همراهی با مجموعه شرکت آب و فاضلاب در ارائه خدمات بهتر به مردم قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همچنین با اشاره به ارتباط نزدیک مجموعه آبفا با پلیس راهور به ویژه در زمینه مجوزهای حفاری، گفت: در صورت سیستمی شدن صدور مجوزهای حفاری توسط پلیس راهور، پروژه های آب و فاضلاب با سرعت بیشتری انجام خواهد شد که رضایتمندی مردم را نیز به همراه دارد.

محمد عسگری مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی استان با شرکت آب و فاضلاب، اظهار کرد: با توجه به گستردگی تأسیسات شرکت آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان، حفظ و حراست از تجهیزات مستقر در این تأسیسات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به سرقت های صورت گرفته در سال های گذشته از تأسیسات آب و فاضلاب، تصریح کرد: سرقت دریچه های آب و فاضلاب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم

کاهش سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم