مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-04سياسي

انتخاب رییس و دبیران بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید


با برگزاری نشستی در دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی رییس و دبیران بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید انتخاب شدند.

- با برگزاری نشستی در دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی رییس و دبیران بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی و انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران به منظور انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید صبح امروز 12 مهرماه در این دانشگاه برگزار شد.

این نشست باهدف تبادل نظر، تعیین اعضای نهمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید با حضور حسن دکتر مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ به همراه معاونین و مدیران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه و دکتر بهنام داودی رییس هیئت مدیره، دکتر یوسف حجت، نایب رییس و سایر مسئولان انجمن ساخت و تولید برگزار شد.

در این نشست دکتر مهدی باصولی به عنوان رییس؛ دکتر حسن مسلمی نایینی دبیر علمی ، دکتر علی سعدالله دبیر و دکتر سیدمرتضی رضوی دبیر اجرایی کنفرانس انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی، در ادامه نشست مقرر شد تا هماهنگی جهت انتخاب اعضای کمیته تخصصی علمی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رییس و دبیران بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید

انتخاب رییس و دبیران بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید