مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-09بين الملل

چرخش 180درجه ای و حمایت از طرحِ شکست خورده 2 کشوری!


عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی از جمله چهره های سرشناسی است که در قبال عملیات گردان های القسام تاکنون سکوت کرده است؛ سکوت وی را می توان ناشی از چرخش 180درجه ای و حمایت از نظریه 2 کشوری دانست.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: عملیات گردان های عزالدین قسام از خاک غزه به سمت اراضی اشغالی تحت عنوان طوفان الاقصی در روزهای گذشته موجی از خوشحالی را میان کشورهای مسلمان به دنبال داشت؛ با وجود این، داخل کشور برخی  شخصیت هایی که انتظار می رفت واکنش نشان بدهند همچنان سکوت کرده اند.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در روزهای گذشته دریافت جایزه سیاسی صلح نوبل را به نرگس محمدی تبریک گفت و هم به حادثه زلزله در شرق افغانستان واکنش نشان داد اما درباره مهم ترین خبر این روزها که عملیات طوفان الاقصی از سوی گردان های القسام بود صحبتی نکرده است.

فارغ از جهات انسانی مسئله فلسطین، انتظار می رفت مولوی عبدالحمید به جهت اهمیت مسئله فلسطین در جهان اسلام و همچنین جایگاه وی میان اهل سنت، موضعی حمایتی نشان می داد اما گویا سکوت وی به چرخش یک سال اخیر او درخصوص مسئله فلسطین برمی گردد.

اسماعیل زهی بعد از اغتشاشات سال گذشته، هرهفته در خطبه های نماز جمعه مسجد مکی اظهارات تحریک آمیز و مخلّ امنیت ملی ابراز می کند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش 180درجه ای و حمایت از طرحِ شکست خورده 2 کشوری!

چرخش 180درجه ای و حمایت از طرحِ شکست خورده 2 کشوری!