مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-19سياسي

تولید آثار فاخر با موضوع مقاومت، از تحریف جلوگیری می کند


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تولید آثار فاخر با موضوع مقاومت در تاریخ ماندگار و از تحریف تاریخ آن جلو گیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، دومین روز رویداد هنری یادبود شهید سید روح الله عجمیان با حضور امام جمعه کرج و هنرمندان آغاز شد.

  با توجه به بخش ویژه ی روز اول که به اقتضای اتفاقات در فلسطین به مظلومیت مردم غزه پرداخته شد، امروز و فردا به طور ویژه به شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان پرداخته می شود.

  در دومین روز این رویداد و در آغازین ساعات شروع کارگاه نماینده ولی فقیه استان با حضور خود از آثار تولیدی دیدن کردند.

  حسینی همدانی اظهار کرد: اجتماع هنرمندان از شهرستان های مختلف بسیار پسندیده است؛ چرا که یک کار بدیع است و هم افزایی صورت می گیرد و هنرمندانی که در یک مسیر فعالیت می کنند می توانند با هم آشنا بشوند و کار مشترک انجام بدهند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: می توان من بعد در یک فضای ارتباطی همچون پیام رسان های داخلی هنرمندان این رویداد ارتباط خود را حفظ بکنند تا از دیدگاه های یکدیگر بیشتر بهره مند بشوند و آثار فاخری تولید نمایند.

  وی در پایان از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: این فعالیت یک جریان سازی است و هر کسی باید در زمان خود و به نوبه خود با توجه به مسؤولیتی که دارد در عرصه حاضر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آثار فاخر با موضوع مقاومت، از تحریف جلوگیری می کند

تولید آثار فاخر با موضوع مقاومت، از تحریف جلوگیری می کند