مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:212023-10-19سياسي

تهدیدات استان های کشور در طرح جامع پدافند غیرعامل شناسایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا جلالی در مراسم رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان قم، طی سخنانی اظهار کرد: ما در شرایط موجود با یک تحول زیربنایی در مورد تهدیدات مواجه هستیم.

وی ادامه داد: قابلیت های مربوط به فناوری های نو و ترکیب آن با راهبرد ها و استراتژی ها، عرصه تهدیدات متوجه کشور را بسیار گسترده کرده است.

هرچه فناوری ها و تکنولوژی ها جلو می رود شاهد بروز عرصه های جدیدی از تهدیدات هستیم مانند تهدیدات سایبری و تهدیدات زیستی و ترکیبی از جمله آن است.

جلالی با بیان اینکه، چون تهدیدات تغییر کرده است اگر ماهیت تهدید را نشناسیم، نمی توانیم در برابر آن راهبرد دفاعی مناسبی اتخاذ کنیم، توضیح داد: تهدیدات امروز متمرکز بر عناصر سایبری و شناختی است که حوزه مردم را نشانه رفته است.

*برای مقابله با تهدیدات، باید راهبردی متناسب با آن اتخاذ کرد وی به تشریح انواع تهدیدات و تقسیم بندی آن پرداخت و توضیح داد: برای مقابله با تهدیدات، باید راهبردی متناسب با آن اتخاذ کرد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای ماموریت های و عمل به رسالت خود در ارتقای تاب آوری و پایداری ملی، تقریبا برای کل استان های کشور، تهیه مطالعات طرح جامع را در دستور کار قرار داده است، توضیح داد: در این طرح، انو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات استان های کشور در طرح جامع پدافند غیرعامل شناسایی می شود

تهدیدات استان های کشور در طرح جامع پدافند غیرعامل شناسایی می شود