مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:562023-10-21پزشكي

فریاد انزجار از میدان غدیر کرمانشاه تا نوار غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امدادگران، داوطلبان، جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه و کادر بهداشت و درمان استان امروز در محکومیت جنایات اسراییل در حمله به امدادگران، بیمارستان و کادر درمان و مردم بی دفاع فلسطین در میدان غدیر شهر کرمانشاه تجمع کردند.

این تجمع که با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مدیر بسیج جامعه پزشکی استان و یک هزار و 200 نفر از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد، حاضران بغض انزجار از مرگ انسانیت و شرافت را در مشت های گره کرده با فریاد مرگ بر اسراییل از میدان غدیر تا نواره غزه، از عمق وجود فریاد زدند.

در حاشیه برگزاری تجمع اعتراضی امدادگران و داوطلبان هلال احمر ضمن محکوم کردن نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی با اعلام حمایت از امدادگران و کادر درمان فلسطین که مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، داوطلبان حضور در غزه برای ارائه خدمات امدادی را اعلام کردند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن ابزار تأسف از وقایع اخیر در فلسطین، اظهار کرد: جنایات اسراییل تازگی ندارد، متأسفانه 70 سال است که این جنایت ها را در حقمردم فلسطیم به خصوص نوار غزه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد انزجار از میدان غدیر کرمانشاه تا نوار غزه

فریاد انزجار از میدان غدیر کرمانشاه تا نوار غزه