مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-16اقتصادي

افزایش 58 درصدی پرداخت صدقه از طریق QR کد در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از رشد 58 درصدی میزان صدقات پرداخت شده از طریق کد QR نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از رشد 58 درصدی میزان صدقات پرداخت شده از طریق کد QR نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبرداد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه کمیته امداد به منظور دسترسی راحت تر مردم به پرداخت صدقه علاوه بر شیوه های سنتی، استفاده از روش های نوین و الکترونیک برای پرداخت صدقه را نیز فراهم کرده است، اظهار کرد: طی نیمه اول امسال، مردم خیر و نیکوکار استان دو میلیارد و 636 میلیون ریال صدقه از طریق کد QR پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد رشد داشته است.

وی گفت: مردم خیر خراسان شمالی طی نیمه اول امسال در مجموع 46 میلیارد و 262 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند که بیشترین مبلغ صدقه پرداخت شده از طریق صندوق های صدقات کوچک به مبلغ 31 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: در خراسان شمالی 93 هزار مشترک وجود دارند که کمک های خود را از طریق کد QR به صورت الکترونیکی پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 58 درصدی پرداخت صدقه از طریق QR کد در خراسان شمالی

افزایش 58 درصدی پرداخت صدقه از طریق QR کد در خراسان شمالی