مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 08:152023-09-25اقتصادي

تجهیز 5 اسکله صیادی سواحل مکران به برج های نوری


مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین روشنایی و با هدف پایش و کنترل اسکله های صیادی، 7 دستگاه برج نوری در 5 اسکله صیادی پسابندر و بریس در شهرستان دشتیاری، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین روشنایی و با هدف پایش و کنترل اسکله های صیادی، 7 دستگاه برج نوری در 5 اسکله صیادی پسابندر و بریس در شهرستان دشتیاری، رمین در چابهار، پزم در کنارک و اسکله صیادی زرآباد نصب و به بهره برداری رسیدند.

عطاءالله رییسی در گفت وگو با ایسنا افزود: پیش از این فعالیت شبانه صیادان علی الخصوص تخلیه ماهی هنگام شب به علت نبود نور کافی دچار مشکل بود و به سختی انجام می شد؛ در حال حاضر صیادان می توانند در هر زمان از شبانه روز اقدام به تخلیه ماهی کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به صید ماهیان و اشتغال در حوزه شیلات و آبزیان، توسعه بنادر صیادی یکی از مهمترین اولویت های راهبردی اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان جهت بهره مندی بیشتر صیادان خطه سواحل مکران است.

رییسی در پایان یادآور شد: علاوه بر ایجاد برج های نوری، توسعه و تجهیز ایمنی حفاظتی، زیباسازی اسکله ها در سواحل مکران از برنامه های ویژه برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به قشر زحمتکش صیادان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 5 اسکله صیادی سواحل مکران به برج های نوری

تجهیز 5 اسکله صیادی سواحل مکران به برج های نوری