مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:282023-10-05سياسي

سوتفاهم های سیاسی بین کشورها نباید خللی در گردشگری وارد کند


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در مقاطعی شاهد وجود سوءتفاهم های سیاسی بین کشورها هستیم و این امر نباید در حوزه گردشگری خللی وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عزت الله ضرغامی در پنجمین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: در مقاطع مختلفی در طی سال شاهد رخ داد برخی سوءتفاهم های سیاسی بین کشورها هستیم و این موضوع نباید در گردشگری کشورها خللی و وقفه ای ایجاد کند و باتوجه به جمعیت بیش از 500 میلیون نفری کشورهای عضو اکو، این کشورها  در این زمینه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: از مسئولین ارشد سازمان همکاری های اکو درخواست داریم که عدم ایجاد خلل در صنعت گردشگری کشورها در زمان وقوع سوءتفاهم های سیاسی را به شکل ویژه و  جدی مورد بررسی قرار داده و امیدواریم که این موضوع عملیاتی و اجرایی شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در جمهوری اسلامی ایران جلسات و اقدامی در دستور کار است تا تسهیل در روادید بین کشورهای عضو اکو انجام شده و در آینده نزدیک شاهد لغو روادید خواهیم بود .

ضرغامی تصریح کرد: امروز محیط زیست جهان در خطر جدی است، باید کشورهایی که سالیان طولانی کشور خود را با گازهای گلخانه ای اداره کردند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوتفاهم های سیاسی بین کشورها نباید خللی در گردشگری وارد کند

سوتفاهم های سیاسی بین کشورها نباید خللی در گردشگری وارد کند